2010-01-30

Det börjar närma sig :D

Ni som känner mig väl, vet hur mycket jag bara ÄLSKAR schlager och melodifestival!! Många tycker att det är en plåga med alla dessa deltävlingar medans det för mig är total lycka, en njutning som varar längre och sprider en enorm värme och glädje i mitt hus! Min dotter står framför tvn mimandes och med snygga dansmoves....jag sitter i soffan och ler, myser och om det är en bra låt sjunger jag givetvis med! På bordet brukar det finnas räkor, melon, brieost och coca cola. Så mina vänner när melodifestivalen drar igång varje år i februari så brukar det vara omöjligt att få träffa mig några helger framåt, för enligt mig så är detta ett heligt och glädjespridande evenemang som ligger lika högt upp på listan som julafton!
Sååå inför nästa helgs premiär kanske jag borde öva in denna fina melodifestivaldans haha...

5 kommentarer:

  1. Nice för dig med massor av musik i antågande... själv drar jag till thailand och slipper höra eländet :D haha

    SvaraRadera
  2. Det roliga är att jag hade aldrig kunnat åka till Thailand under denna perioden, SÅ heligt är det tom ;)

    SvaraRadera
  3. Haha, du Linda... vi är av precis samma skrot o korn hör jag ;) Melodifestivalen är HELIGT!

    SvaraRadera
  4. ja, det finns ju inte TV i Thailand :P

    SvaraRadera
  5. Som sänder svenska melodifestivalen???
    Oavsett, är man i Thailand får man väl hoppas att folk inte sitter och glor på tv iaf!!!

    SvaraRadera