2010-06-22

Gott & Blandat

Solen skiner och fåglarna kvittrar, helt underbart :)
Känner mig på riktigt gott humör faktiskt, bara 2 dagar till på jobbet sen semester!!!!!! Woohoo!
Ska bli så jäkla kul alltså. Midsommar kommer att firas i en stuga i Simlångsdalen med underbara vänner, sen får vi se vad helgen mer har att erbjuda. Är bjuden på fest på lördag med underbara Skåne men får se hur man mår.....man är ju ingen ungdom längre som orkade festa flera dagar i rad. Trots att busschauffören i Gislaved misstog sig ganska rejält när han trodde att jag va 16 år hehe man får ta det som en komplimang :))

I lördags var jag på Liseberg med min fantastiska dotter och kära Skåne, där mötte vi upp världens bästa bror och finaste paret ever Björn & Karro :) och även snälla Jonas var med. Skitkul hade vi och Cassie visade sig vara duktig på att pricka in rätt nummer när det gäller att vinna stjärnvinst!!

Nästa vecka drar jag på roadtrip upp till Stockholm och världens bästa Pillan, planerade stopp på vägen än sålänge är Anderstorp och Jönköping. Hälsa på goda vänner och festa lite :)

Födelsedagen hade jag tänkt mig fira i Stockholm så jag är inte hemma då för dem som hade tänkt fira mig :)
Fyller iofs bara 31 så ändå inget att direkt uppmärksamma!

Nu ska jag på kundbesök, tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar