2010-06-16

Vilken seg dag...

Det är precis som att när det börjar närma sig semestern så går dagarna eeeeextra låååååångsamt...suck!
Nej men nu är det inte långt kvar, 6 arbetsdagar kvar sen jäklar!!! Ska bli sjukt kul o träffa Pillan igen och åka på Power meet :D
Blir en riktigt roadtripp med en del stopp på vägen till Stockholm, självklart blir d stopp i Anderstorp och Jönköping men funderar även på om jag skulle hälsa på underbara Johan min :) Känns extremt kul att kunna hitta på lite saker och träffa mina vänner runt om i landet <3 <3

Annars har d väl inte hänt så mkt idag, haft lite möten och även hängt hos fantastiska Morgan en stund på förmiddagen och lärt mig att det där stora metallskitet som sitter runt hjulet kallas BIL!!!!! Fan vad man lär sig nya saker asså ;) Dessutom mina kvinnliga vänner, eller ja ni män med som kanske bär bh hehe man ska slänga av sig bhn när d åskar om man använder bygelbh!!!! Min snälla granne informerade mig om det då det tydligen var 2 flickor som dött av att blixten träffat dem och sjukhuset fastställt att den slått ner i bygeln! Jaha där ser man....

C U

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar