2010-07-26

Back on track

Jaha det var väl f*n vad semestern ska springa iväg fort då....sitter just nu på kontoret och är tillbaks i verkligheten igen suck...Eller jag ska väl inte klaga egentligen, första veckan innehåller en förhandsvisning på bio imorgon med filmen Bröderna Karlsson, hojta till om det är ngn som e sugen på att gå (Gratis förstås). Och på söndag är det Rix fm festival då min arbetsuppgift är att mingla med kändisar o kunder. Kunde ju haft det tråkigare ;)

Semestern är som sagt över och inget blev riktigt som planerat...skulle åkt på roadtrip till Jönköping och Stockholm och sedan på Big meet men det sket sig. Höll trådarna i en överraskningsfest med och planerade för fullt o löste barnvakt, tills en sk vän tydligen lämnat över allting till ngn annan och då festen då hamnade på en vardag så kunde jag inte lösa barnvakt..men men. Gjort mig av med vänner som har varit riktiga energitjuvar så skönt o slippa. Dejtat en kille som utbildar sig till polis som visade sig vara allt annat än ärlig eller laglydig, blir nog en bra polis det där haha.

Har varit en hel del som hänt och jag har träffat många nya vänner och haft riktigt skoj ändå trots att planerna fick ändras. Helgen blev även den kanon trots några ytterligare missöden där.
Längtar till torsdag då jag får träffa ngn lite speciell person igen ;)

Hoppas ni alla har en kanonsommar, puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar