2010-07-02

Party, party, party

Ja då har det gått ett tag igen kära vänner, har väl inte riktigt haft tid eller motivation för o skriva här men nu tänkte jag uppdatera lite innan det är dags för sängen.
Cassie åkte ju med mina föräldrar till Österrike på midsommarafton vilket gjorde mig barnledig för första gången en midsommar. Firade den med goda vänner i en stuga i simlångsdalen. Hade sjukt kul och träffade nya härliga människor :) Sovplatsen kan man dock undra över hur jag lyckades somna så.....men jag sov nog gott iaf för vaknade kl 7 på morgonen och var hur pigg som helst och inte ett dugg bakis. Så medans dem andra sov djupt så tog jag tag i städningen vilket uppskattades av värdparet sen :)

Midsommardagen fortsatte med lite mat, en snabb dusch och fest hos bror min på kvällen. Också en riktigt rolig kväll :)

Söndagen var dock lite segare, men hur bra som helst med film och glass från Ben & Jerrys och sällskap av kära skåne :)

Måndagen var det på igen med en öl på tylösand och sen fest hos Carro J, också väldigt spontant och roligt!

Tisdagen var lite halvseg men piggnade till lagom tills det var dags att gå på bio med girlsen o se Sex and the city 2, helt okej film. Jag är ju inte direkt ngt SATC fan men kan kolla på d på tvn om d inte finns ngt annat. Dock var denna film mkt bra och helt klart sevärd.

Igårkväll fick jag ett ryck och drog med mig skåne till Gekås för en liten shoppingtur. Hade bara 1,5 timme på oss när vi kom fram men hittade litegrann, mest till Cassie dock som vanligt! På vägen hem i bilen blev jag sugen på party och få komma ut o dansa och efterlyste sällskap på Facebook. Kära vänner i jkpg o sthlm var på men lite långt o åka. När jag låg i soffan och hade gett upp hoppet om o gå ut fick jag ett sms av kära Alex som hade förfest och sedan skulle in till stan. Så klockan 23,43 satte jag mig i taxin in till stan. Och jäklar vad kul det var. Lärde känna ytterligare några härliga månniskor och skrattade otroligt mkt!!

Denna dag har då varit lite seg igen, men lyckades bege mig ut på en shoppingtur på sena eftermiddagen och lyckades hitta fyra sommarfina plagg :) Nu sitter jag o snörvlar och har åkt på en jäkla förkylning som Björn har smittat gänget med, så man får väl se hur pigg man är på o festa i Tylösand imorgon ;)

Nu är det sängen som gäller, natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar