2010-08-11

Crazy Båstad

Ännu en händelserik helg tog slut! Var i Båstad lördag till söndag med lillasyster Ida, världens finaste Ida <3
Var ganska spontant så sovplats över natten fick bli den fina gråa lilla skitbil jag äger, och måste säga att det dög den riktigt bra till. Så skönt att veta att den duger till nåt iallafall.

Kvällen började med att vi såg een innebandymatch där jag helt förvånad frågade Ida vart målvaktens klubba var!! Ida började såklart gapskratta för tydligen har inte målvakterna i innebandy någon klubba. Vafan dem har ju det i hockey och släng på lite is på innebandyplanen så e d ju typ samma sport eller??!!
Jaja även innebandybrudarna vi sedan festade ihop med tyckte att detta va skitkul, skönt att jag kan roa folket ;)

Efter förfesten bar det av till kan ni gissa.....? Peppes bodega såklart, 10 poäng till er alla, för jag tror minsann inte att någon gissade fel. Var ett helt okej ställe, knökfullt med folk och massa brats som gick och körde dåliga raggningsrepliker som; går du hit ofta? eller; gud måste ha förlorat sin vackraste ängel....suck. Faller verkligen tjejer för sånt skit??

Tappade bort Ida nån gång efter midnatt och gick o köpte korv o mos, sen traskade jag vidare barfota i gräset mot mitt gråa hem för natten. Ännu en ensam själ möttes på vägen som också var på väg hem i natten så vi tog följe :)

Ida hittade hem några timmar senare med lite sällskap så då blev det efterfest minsann i det gråa åket haha.
Någonstans under efterfesten somnade jag iaf och vaknade pigg som en mört vid 7 tiden.

En galet rolig kväll i Båstad hade jag iallafall så tack stumpan Love ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar