2010-08-18

Flytt & Rix fm

Jaha då var det dags för flytt igen om två månader :)
Hittat en superfin lägenhet på bottenplan med inglasad altan plus en gräsmatta där Cassie får plats med sin studsmatta och pool och ändå en bit över. Nya lägenheten har också jättefina köksluckor, stor frys och kyl vilket är kanon när man heter Emanuelsson i efternamn ;) Ja och just det jag har tvättmaskin och torktumlare inne i lägenheten wiie det har jag saknat sen Huskvarna, fast hade iofs bara tvättmaskin då....Jag är verkligen supernöjd och längtar efter att få inreda den och framför allt ställa upp min säng och sova som en prinsessa i min alldeles egna säng!!! Inflyttning är 1 november så ett litet tag kvar men det gör inget för slängde ju massa grejer när jag flyttade från Jönköping så det saknas en del. Behöver bla micro, kaffebryggare, dammsugare och vardagsrumsbord så har ni ngt över så hojta till!

Till alla mina oroliga vänner som hört på radion att Rix fm söker säljare; nej jag har INTE slutat utan det är min ex kollega som inte är kvar så ni behöver inte oroa er ÄN,,,,,om en månad ca får jag besked om jag får stanna eller inte och det hoppas jag verkligen att jag får! Bättre än alla andra ställen jag varit på och riktigt roligt jobb!

Nu ska jag Törnrosa sova, natti natti!

1 kommentar: