2012-07-18

Längtan

Just nu håller jag på och bli tokig asså....längtar så mkt efter Cassie som kommer hem på torsdag <3 2 veckor har hon varit borta nu. Vet ju att hon har riktigt kul med mormor och morfar och att dom tar väl hand om henne men nu e det allt dags att komma hem igen tkr jag :) Längtar sjuuuuukt mkt till nästa vecka med då jag ska åka upp till världens finaste <3 fattar inte hur jag kunde ha sån tur o träffa denna underbara ödmjuka kille <3 Bara så fantastisk e han <3

Till ngt lite tråkigare....har ett möte imorgon tidigt som jag helst skulle slippa.Vill bara att hela den grejen ska vara över nu...suck men jag vet ju att jag måste fullfölja det denna gången. Inte vara så feg och dum som sist. Rätt ska va rätt och man gör verkligen inte så mot en annan människa, hoppas personen i fråga någon gång kommer förstå det och ändra sitt beteende. 


Well well, jag är iaf just nu den lyckligaste tjejen i världen efter ett mysigt telefonsamtal <3 Kommer på mig själv med att sitta här och fnittra och le för mig själv. Och som mina vänner har sagt de här två senaste dagarna så ska jag bara njuta för ingen förtjänar det mer än jag hihi <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar