2012-07-15

Men heeeej im back ;)
Ja nu har det gått ett sjukt bra tag sen sist...Har väl massa att uppdatera egentligen men orkar inte riktigt med att skriva om allt tråkigt som hänt under dessa månader som gått. Jag avslutade iaf relationen jag hade till mångas lättnad. Det visade sig att alla hade rätt om hans beteende och att han tyvärr inte hade förändrats. Så jag fick nog till sist och slängde ut honom iaf.

Jag och underbara Anna va på kryssning fredag till lördag, Sthlm-Mariehamn, och det var såååå sjukt roligt. Jag är så jäkla glad över att vi åkte. Har skrattat så mkt så jag har säkert förlängt mitt liv med några år ;)
Träffade underbart härliga människor och åt och drack gott! Blev hela 3 timmars sömn för mig, somnade vid 7.30 på lörd morgon o sen upp 10.30 haha. Men det var det lätt värt <3

Körde vidare till Gislaved för o festa till det lite där med underbara Sari <3 Blev en runda till Higgins och sen efterfest som slutade som vanligt i Gislaved, skandal ;) Men jag hade riktigt kul ändå med dom människorna som jag tycker om :)

Kom hem idag och svävar på små rosa moln här hemma. Några sms plingar till då och då och pulsen stiger en aning och fjärilarna i magen vill inte sluta flaxa ;) Ett leende på läpparna och underbara lyckorus <3







Puss på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar