2009-08-08

Annars...

känner jag fortfarande att jag tänkt en hel del återigen på vänner...Det är såååå få som är äkta, som verkligen vill ens bästa! Dem som alltid verkligen finns där även om du gör ngt som enligt andra och även ibland enligt dig själv är fel! Ibland gör man misstag eller säger ngt som missuppfattas! Men den ÄKTA vännen överger aldrig ändå, den finns där...i vått o torrt...och ni är få...MEN jag vet att ni är äkta och alltid kommer finnas där :) Det jag vill säga finns d inga ord för, eftersom dem som ofta sagt eller utgivit sig för att vara min bästa vän oftast varit ute efter ngt...eller bara helt enkelt inte visat sig mena det! Jag har så många ggr trott att denna person kommer alltid vara min bästa vän sen har hon visat sig vara ngn som tycker det är lättare att bara försvinna eller skylla på ngt jag sagt som eg inte ens handlat om "henne".... Ja livet går vidare kära vänner....vissa litar kanske mer på hon som ljuger m silikonbröst som eg kanske bara vill få den andra att verka sämre...OCH varför ska JAG som "bästa vän" om jag nu vore d behöva ta upp detta och försvara mig??? Hon ska väl ändå veta vem jag är och veta att d silikonbrösten säger är lögn?? Eller hur? Jaja detta är gammalt...men ibland känner jag mig så arg över denna sk "bästa vän#....MEN NI som verkligen känner MIG o vet vem JAG är...TACK!!!! I will always love u 4 that! Och mertalet av mina bästa vänner är av manligt kön så HAH NI "JÄVLAR" somt sagt att man som tjej inte kan ha killkompisar som ENBART är kompisar.....hahhahahahah ni har MISSAT ngt i livet! 2 bad U SUCKERS!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar