2009-08-24

Ny vecka!

Då var det en ny vecka igen, måndag morgon hade en liten surprise med sig, det va bara 6 grader ute!! Dock va det väldigt uppfriskande att komma ut då man piggnade till rätt snabbt av den friska luften. Vinkade av Cassie vid bussen kl 07,15 o sedan dess har jag druckit kaffekopp efter kaffekopp. Ska bege mig ut och gå tänkte jag och inviga dem fina stavarna jag fick i födelsedagspresent. Känner att jag har en del o tänka på så kan va skönt att komma ut o gå.

Annars blir idag en ganska hektisk dag på eftermiddagen...efter fritids är det direkt bort till ridskolan med Cassie, efter det hem snabbt o slänga i sig lite mat o byta kläder för att sen åka bort till scouterna. Med dessa aktiviteter hoppas jag på att min kära dotter ska vara trött o somna i tid för en gång skull. Fattar inte hur hon kan ha så sjukt mkt energi!

För övrigt får jag väl svar på en fråga jag har denna veckan, känns lite nervöst för detta var inget jag var beredd på o behöva undra om...men isf är det väl bara att bita i det sura äpplet. Jobbigt bara att behöva gå o vänta...jag vill ju veta nu!

Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar