2009-08-18

Suck!

Ja nu har det gått ett tag sen sist igen...men får väl skylla på att det har varit sommar eller något.
En mycket god vän till mig har gett mig sin hjälp i ett projekt jag gläds riktigt mycket åt!! Är så tacksam Tommy! Du tycker att det handlar om småpengar men för mig är det värt miljoner och ännu mer!!!

Annars mår jag väl inte riktigt 100.... känns som jag e på väg tillbaka in i något jag inte vill! Det va precis så här det började förra hösten..skärmar av mig från vänner, orkar knappt prata m nån, ingen sömn, massa oro och massa strul! Suck...jaja det är väl bara till o försöka hoppas på bättre tider!

Och jag e sjuuuukt röksugen!

Ja lite kul igår iaf, försöker hindra mig själv från att tänka så mkt på det så resultatet blev 92 bullar, 1 morotskaka och 1 kladdkaka haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar