2009-09-19

Min underbara Ida!


Min underbara underbara bästa lillasyster ska flytta...till THAILAND!!!!!! Kommer sakna min Ida så otroligt mkt, jag vet att vi inte träffas så ofta nu heller men vi pratar iaf i tele och det kommer inte bli lika lätt nu! Självklart är jag glad för hennes skull, hon är ju ung och ska ju passa på och uppleva världen...men om det finns någon tjej i mitt liv som verkligen har hjälpt mig och byggt upp mitt självförtroende och alltid funnits där, så är det min Ida! Underbara Ida som är den finaste människa jag har träffat, hon skulle aldrig kunna göra ngn något ont, iaf inte medvetet. Denna underbara tjej har aldrig och då menar jag aldrig dömt mig för ngt, jag kan vara lite plump ibland och säga saker innan jag tänkt på hur personen som lyssnar kan uppfatta detta och tyvärr har folk uppfattat det på fel sätt ibland och då också blivit sura, men ALDRIG min Ida. Ida är som en lilasyster för mig och jag älskar henne otroligt mycket. Så min älskade lillasyster, jag hoppas du får en otrolig tid i Thailand! Jag kommer sakna dig massor men jag vet att vi ses snart igen, Love you my best friend and little sister<3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar