2009-09-15

Back again!

Jaha nu var det ett tag sedan igen...känns som varje inlägg börjar med den meningen nu haha. Men mitt humör har pendlat en del upp och ner på sistone men mer upp dem senaste dagarna iaf :)

Jag känner att jag börjat hitta mig själv igen och jag trivs väldigt bra med mitt liv just nu, bara ett bra jobb som jag trivs med som saknas nu...men det ser nog rätt ljust ut även på denna front tror jag.

Jag älskar verkligen detta hus jag bor i med min underbara dotter, och jag är så otroligt glad över att hösten nu börjar komma. Ja jag vet att jag är knäpp men finns det något mysigare än att krypa ner i soffan under en filt med personen du älskar mest i hela livet och som älskar dig mest tillbaka, min underbara mysiga och kärleksfulla dotter framför en sprakande brasa i kaminen. DET mina vänner är livet!!
Visst är hon vacker mitt hjärta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar