2010-09-04

Lite blandat skit

Jahaja så har det gått ett tag igen ja.....asså jag e så kass...Men startade ju egentligen denna blogg när jag bodde i underbara Jönköping för att mina föräldrar skulle kunna läsa om vad jag och Cassie hittar på...räckte lixom inte att vi pratade i tele minst en gång om dagen nej nej....Linda har ju en käft som går i ett som alla som känner mig vet ;) eller ja....dem som känner den Linda jag är idag då da. Förr i tiden, innan jag flyttade från Halmstad var jag faktiskt, tro det eller ej, en väldigt blyg och tillbakadragen tjej. Verkligen som dag och natt mot vem jag är idag. Jönköping förändrade mitt liv! Många av människorna jag träffade där var även delaktiga, så tack alla ni, ni vet vilka ni är <3  Saknar verkligen Jönköping och Hundshult....livet på landet men ändå nära stan var underbart även om man inte va ute massa eller hade massa folk hemma. Men man kunde bara va lixom, utan en massa måsten....och jag trivdes som fisken i vattnet med mitt liv där även om jag och Cassie var mkt själva o lite osociala ibland. Jönköping och många av dem jag träffade där kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta! Yeah yeah enough with the sad stories ;)

Hänt sjukt mkt kul grejer sen jag skrev sist...men vet inte vart jag ska börja osv.... En av dem roligaste grejerna var väl Malmö iaf...hade ju avslutningen på Rix fm festivalen där och jag bestämde mig för att dra ner. Var grymt kul och blev förvånad när artister kom fram och kramade mig och sa "tjena Linda", dem kände asså igen mig från Halmstad festivalen och tackade så mkt för en skitrolig efterfest!!!! Wow helt sjukt att man blev igenkänd bland alla människor dem måste träffa! Men så jäkla kul :)
Träffade även lite nya vänner i Malmö vilket e skitkul!

Vad har mer hänt hmmm, skulle åkt till sthlm men fick inte tag i min vackra blonda vän i huvudstaden så vi kanske träffas här i mitten av sep då jag ska upp på utbildning...om jag fortf får var kvar vill säga.... Är nu 17 dagar kvar tills jag får reda på om jag får fast eller får gå...kan säga att jag nästan skiter på mig av nervositet......men men tänk positivt nu, jajamensan fattas bara!!

Oj klockan är 00.00 då får man önska sig ngt ;) Jag önskar att......... Nej nej inte berätta då går det inte i uppfyllelse ;)

Ja kära vänner, det är September och även 2010 börjar gå mot sitt slut....hänt väldigt mkt detta året faktiskt...beslut har tagits, beslut jag aldrig trodde jag skulle ta eller klara av! Vänner har gått och nya har kommit! Jo det är ju trots allt 4 månader kvar av året så mkt till kan ju hända men än så länge är jag nog väldigt nöjd över hur allt har visats sig bli :) Är absolut ingen dans på rosor att bo hemma som jag gjort nu i 5 månader men väl värt det att vänta på rätt lght ist för att ta första bästa. Missförstå mig inte dock, jag är inte som vissa andra bloggare som gärna klankar ner på föräldrar och vänner i bloggen, nej mina päron är bäst! Men självklart blir det automatiskt att mamma vill bestämma över mig och styra mig till det hon tycker är bäst men jag kanske inte håller med. Det är ett dilemma för jag vet att hon och pappa vill mitt bästa och såklart jag med, men ibland tycker vi inte att samma saker är mitt bästa ;) Och jag känner inget behov av att tex bädda min säng varje dag som kanske mamma mår dåligt av om jag inte gör. Så ja detta är ett I-lands problem. Men  oavsett är dem bäst och jag älskar dem otroligt mkt <3

"Jaja vad är en bal på slottet", är ett favorituttryck som jag haft sen tonåren nu! Helt fantastiskt bra, eller hur?
Guuuuud vad jag saknar min säng asså nu när det strax börjar bli läggdax! Men men 2 månader kvar sen sover jag som en prinsessa igen ;)

På tal om prinsessor är min hos sin pappa idag....första gången igen på 2,5 månad! Ja hon var skitglad, hoppas bara att d funkar för 111e gången nu....så hon inte blir besviken igen.

MEEEEEEEEEEn, har ju glömt!!!! Var hos frissan idag! Första gången på 2 år...ja jag vet för lång tid. Men som vissa har skräck för tandläkaren, så har jag skräck för frisörer!! Töntigt jag vet!! Men har du blivit misshandlad i håret en gång så e d kört!! Men nu iaf kan jag rekommendera till alla!!!!!!!! UPDATE!!!! Grymt bra, är sjukt nöjd asså, finns i Göteborg med!!!

Ne nu blir det puss och kram alla fina <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar