2010-03-18

Ibland är det tufft!

"Att någon "står vid din sida" betyder inte så mycket. Det avgörande är vad han/hon är beredd att göra"

Carl Hammarén

Ja idag blev en sån där dag....en dag då man inser hur lite man är av värde för ngn annan. Men på ett sätt kanske det är mitt eget fel då jag kanske satt personen ifråga på en högre pedistal än vad som var korrekt. 
Men okej nu har jag iaf insett att många andra kanske hade rätt och jag fel i just denna fråga....
Något man alltid ska tänka på är iaf vad man säger och hur man agerar mot andra människor....en dag kan det nämligen vara för sent för att ångra sig.....

Detta gjorde iaf min eftermiddag lite grå, grät en skvätt över den tomheten som fyllde mig och en konstig känsla som jag inte riktigt än vet vad det är...känns som jag förlorat ngt men ändå inte....

Men för en liten stund sedan kom jag hem o slog på datorn...när jag kom in på facebook fick jag ta emot så mkt kärlek och uppskattning av några så fantastiska och underbara människor! Tack för att NI finns!

Snart bär flytten av till min hmm "kära" (?) nja iaf till min hemstad, kanske kan börja tycka om den staden igen nu när jag har så fina vänner där :) Jag har iaf min underbara och fantastiska familj där och dem betyder allt för mig! 

Puss & kram till er alla som uppskattar mig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar