2010-03-09

Uppdatering

Jaha får la uppdatera litegrann...
Var på en roadtrip i Norge i helgen med några goa vänner! Vi skulle hälsa på Björn & Karro o fira födelsedag och förlovning. Var verkligen kanonkul, mkt skratt, precis vad jag behövde just nu. Men på kuppen blev jag dock sjuk så nu sitter jag här med feber, hosta o känns tungt att andas...får hoppas d går över snart.


Jag ska opereras i slutet av månaden med....har ett litet dilemma bara på hur jag ska ta mig från ryhov och hem efteråt då jag inte får köra bil efteråt. Mamma går ju med gipsad fot så hon kan ju inte köra :(
Det ordnar sig säkert dock, huvudsaken är att operationen går bra och motbevisar det läkaren tror...


Nu är också beslutet taget, vi ska flytta! Vi lämnar Sveriges Jerusalem och drar tillbaka till västkusten, lite vemodigt men känns som rätt beslut speciellt under rådande omständigheter. Det jag vill mest av allt just nu är att ha min familj nära och även dem vänner som finns där för mig under denna tiden. Ni är underbara som hör av er och kommer med uppmuntrande ord hela tiden, så tack för att ni finns :)


Det får väl vara det hela för idag för nu ska jag krypa ner under täcket, kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar