2011-02-17

Förlåååååt!!!

Ne fyfan vad illa asså, har ju inte uppdaterat här sen i måndags...skäms på mig!!! Men men haft fullt upp i veckan känns det som, jobbar ju till halv fem sen ska man fixa med mat o grejs med! I tisdags kommer jag inte riktigt ihåg vad jag gjorde...hmm kollade nog mina serier efter Cassie la sig tror jag. Jag följer ju en hel del serier nu för tiden asså.

Måndag = Desperate Housewives

Tisdag = Gossip girl, 90210, The bachelor och Lie to me

Onsdag = One tree hill

Fredag = The Vampire diaries, The mentalist, Nikita och Greys anatomy

Japp en del ;)

Igår var min kära bror här med Nico, skulle bara stanna en liten stund men några timmar och tre kannor kaffe senare så var klockan närmre halv tio när dom stack haha. Men va sjukt mysigt :)

Idag försov jag mig.....aaa bara hatar att försova mig asså!! Hela dan blir ju förstörd men blev bara en halvtimme sen till jobbet iaf så skönt att det inte va värre! Trivs fortf kanon på jobbet, verkligen perfekt för mig :) lite svårt med norskan men jag kämpar på och börjar förstå mer och mer hehe en del riktigt roliga ord ;)

Imorn åker jag hem till Gislaved över helgen <3 och på lördag är det äventyr planerat med älsklingen! Längtar!!

Pöss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar