2011-02-21

Uppdatering... jajamen ska bli!

Åkte upp till Gislaved i fredags, blev lite oväntad förfest med brudarna som sedan följdes av Higgins där grabbarna var! En riktigt lyckad kväll måste jag säga där kärleken flödade under kvällen :) Glad man blir varje gång man får höra massa fina ord och hur mycket man är älskad av pojkvännen och hans fina familj <3

Lördagen började segt, kom inte iväg till Jönköping förens vid halv fyra, körde förbi mitt gamla hus i Hundshult med och visade Toni det. Saknar verkligen Tenhult och mentaliteten där! Well well, efter husvisningen körde vi till hotellet och checkade in, slängde oss i sängen och slet av kläderna och började sme.. hehe trodde ni va ;)
Slänge oss i sängen gjorde vi och passade på att vila och njuta av ensamheten! Vid niotiden drog vi till maxi för att handla lite gott att ha på rummet tll ölen vi hade med oss. Vidare bort till Max för hamburgare och sen tillbaka till hotellet igen. La oss i sängen, åt vår maxmat och 5 minuter senare...SOMNADE vi hahahaha! Ja herregud, men det var faktiskt skönt, hela grejen med denna lilla resan var att vi ville komma bort och vara HELT själva och bara mysa vilket vi gjorde :) Söndagen spenderade vi en stund på A6 och sen mat vid Vättern. På hemfärden körde vi inom VIP Jära för lite spelande som faktiskt gav vinst hehe.

Casandra ville stanna kvar hos sin pappa till idag vilket var helt okej, men sen ringde hon idag och ville stanna där till Lördag istället. Helt okej med, förstår att det är roligare att hitta på massa skoj där än o va på fritids under sportlovet för att mamma jobbar. Men fy vad jag saknar henne! Jag suger verkligen på att vara själv...brukar ju vara i Gislaved när jag är barnledig men nu jobbar jag och får sova själv hela veckan :( Hmm kanske har ngn snäll kompis som vill sova över nån dag och ha pyjamasparty haha :)

Ne nu ska jag försöka sova, tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar