2011-02-01

Hello

Idag blev en VAB dag, inte alls kul eftersom jag precis börjat nytt jobb o trivs kanon....har ju jobbat trots att jag haft feber och bihålsinflammation men när Cassie blir dålig måste jag va hemma. Dock verkar det som d bara va ngt tillfälligt så hoppas och håller tummarna för att jag ska kunna jobba imorn :)

Annars har jag väl inte så mkt att uppdatera här egentligen, pratade lite med Jesse igår på msn ( Tonis lillebror ) och det är nog den gulligaste ungen som finns! Känns otroligt värmande att vara saknad av familjen P saknar dom minst lika mycket. Funderade på att åka upp där i helgen men känns som det kanske e lite för tidigt för det än plus att jag är pank eftersom jag inte fick nån lön från mitt förra skitjobb! Tar nog och åker upp när jag fått pengar istället tror jag :)

Ne nu ska jag hoppa i säng o slänga på en film tror jag!

C ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar