2011-02-24

Happiness

Jaha då var det redan torsdag igen...fan vad snabbt tiden går asså. Har så jäkla kul på jobbet med så tiden där går sjukt snabbt, nästan så man inte vill gå hem när klockan är halv fem haha. Har verkligen helt galet härliga jobbarkompisar =D

Fredag imorn och barnledig, funderade på att ha fest men ser inte ut som det var så många som kunde komma så kanske blir att vi sitter ett gäng hos bror istället :)

På lördag kommer min prinsessa äntligen hem, känns som en evighets sen jag såg henne och känner mig grymt rastlös!! Så på lördag blir det kvalitetstid med henne efter hon varit på kalas, gud vad jag längtar <3

Just nu känns det som att allt är perfekt, och den känslan är grymt skön!! Fan vad jag förtjänar att må så här jäkla bra asså! Kan inte sluta le, jag är så jäkla glad!

Världens bästa lillasyster Ida har förresten sökt till Robinson och gått vidare i uttagningen, var på ännu ett steg för några dagar sen och nu väntar vi med spänning på om hon gått vidare ytterligare =D Love u sis!!

Avslutningsvis kommer här nedan bästa låten just nu som jag inte kan få nog av!!! Bara älskar den och spelas på högsta volym i bilen med en högt sjungande Linda varje dag =D

1 kommentar:

  1. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅh va jag blir glad av att läsa detta!!!! Du förtjänar verkligen lycka <3 *massa pössar* /Puff

    SvaraRadera