2011-02-09

Rubrik...hmmm...jag vet!!! Onsdag!!

Onsdag idag...vart hos läkaren med Cassie, febern e lägre men fortf feber och en jävla hosta som jag aldrig hört förr asså!! Hostar till hon spyr ibland :( stackars pluttan!! Var ngt virus iaf så ingen lunginflammation som jag va rädd för! Suger att jag måste va hemma från jobbet men det är en sak att jag går och jobba när jag själv är sjuk och har feber, men aldrig att jag skickar mitt barn till skolan när hon e så här sjuk! Hade d bara varit förkylning okej då kanske men absolut inte när hon har feber!!

Annars har jag städat min klädkammare i 5 timmar idag!!!!! Japp ni läste rätt, 5 timmar! Jag hade bara slängt in allt skit där när jag flyttade in. Berg av kläder, skor, kartonger, tavlor, resväskor, skärp ja you name it! Man fick klättra in och sedan sitta och gräva bland allt för att hitta d man skulle ha innan! Skulle ha tagit ett före och efter kort, hade varit skoj o visa upp men ja det kom jag på nu hehe! Burit aptunga kartonger till förrådet så jag kan säga att min rygg är INTE okej nu!! Men nu är här fint iaf och jag känner mig riktigt stolt över mig själv över att jag utnyttjar tiden jag e hemma till att få iordning sånt jag borde gjort för längesen ;)

Helgen närmar sig och planen är att åka till Gislaved och min underbara finska familj <3 Men det hänger ju på om Cassie e frisk till dess...ska till sin pappa isf!

Nehe nu blir det att fixa lite äggröra till smörgåsarna och sen får jag se om det blir te eller varm choklad till haha!

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar