2009-12-09

Bad me

Usch vad jag känner mig hemsk som klagade på mina vänner förr hur dåliga dem va på att uppdatera sin blogg :/
Men jag har verkligen varken haft ork eller lust.... Nu känns det även som att det har hänt så otroligt mkt sen sist jag skrev så om jag skulle berätta allt här skulle jag nog slå ngt rekord på det längsta blogginlägg ever!

Kortfattat så har jag börjat fixa att vara i Halmstad lite lättare än förut, men det beror mkt på mina nya vänner jag lärt känna där och min underbara bror som är världens bästa :) Mina föräldrar och min bror är givetvis orsaken till att jag åker ner men förut har jag mest suttit hemma hos mamma o pappa och knappt gått utanför dörren. Inte roligt att behöva oroa sig för att dem hot man fått tidigare i livet ska genomföras....Men jag känner mig stark nu, vänner som bryr sig och är otroligt omtänksamma och även beredda som livvakter när vi går ut haha. Tack kära bror och vänner i Halmstad!! MEN inte får jag glömma att det är 2 helt underbara personer som jag lärde känna i somras som bor i Norge men kommer till Halmstad och förgyller mina helger. Björn aka Matador och Karro den underbara I <3 U guys!!!

Jag har även fått en ny och underbar vän i vår stora huvudstad som jag tycker otroligt mkt om :) hoppas på en resa dit snart när plånboken tillåter! Då ska jag och Pillan ut o göra Stockholm osäkert ;)

En annan kär vän känns det som jag glidit ifrån lite...men det kan ju vara inbillning, får hoppas det vänder :)

Mina tatueringar gjordes i oktober och jag är sååååå nöjd, så tack världens bästa föräldrar för den fantastiska presenten :)

Jag har även nu en sida där ni kan hitta mina smycken jag pysslar med www.monliz.com

Nu är det snart jul med :) ska bli mysigt!

Kram på er mina sötnosar

1 kommentar:

  1. Ser fram emot din ankomst i huvudstaden gumman!! :) *kramar*

    SvaraRadera