2009-12-18

Brrrrrrr...nu är det vinter i stugan

Denna veckan har än så länge varit riktigt hyfsad, att jag inte har uppdaterat bloggen sen i tisdags beror på att min kära vän Jakob gav mig datorförbud i 3 dagar....ja jag vet Jakob det har bara gått 1,5 dag haha men mina läsare behöver mig ;)
Datorförbudet har varit kämpigt, har väl gått sådär men har inte suttit vid datorn alls lika mkt som vanligt iaf och bara korta stunder i taget :)

I onsdags var iaf en toppendag! Var inne hos min jobbcoach på arbetsförmedlingen som verkligen är en guldklimp, så jäkla skön snubbe asså! Vi pratar alltid om allt och inget när jag är där och när det har gått en timme så avslutar vi motvilligt haha. Efter detta åkte jag in till stan en vända och inhandlade några få julklappar. När klockan slagit 13,00 var det dags att bege sig mot min favvorestaurang Aqua för att möta upp världens bästa Tommy för lunch. Denna man är en otroligt genomsnäll vän och jag är otroligt glad över att jag har honom i mitt liv! Blev som vanligt en väldigt trevlig och givande lunch som avslutades på Johans Café med en latte och kladdkaka :P
Efter det var det dags att hämta Cassie på fritids för att bara åka hem en snabbis och sen bege sig in till A6. Cassie handlade fina julklappar till mormor, morfar, morbror Mange och mig. Jag fick ju gå o ställa mig i ett hörn medans hon valde min present men jag troooor jag vet vad det är :D Kl.19,00 var det dags för min massage hos Jakob och guuuud vad skönt det var, kan verkligen rekommendera honom, finns hos Massageterapueterna på A6 mellan Dressman och Cafét som ligger bredvid H&M. Tack Jakob för en välbehövlig julklapp!

Igår hade jag och Cassie julklappsinslagning här och idag ska vi baka pepparkakor :)
Just d, Casandra fick ju brev från tomten igår med som meddelade att han kommer på julafton och att han hade mycket att göra och tackade även för hennes fina brev! Hon gick och sken som en solstråle resten av dagen och sa att hon ska fråga tomten om hon inte kan få se hans renar detta året, så pappa nu får du klura ut ett bra svar på den frågan ;)

För övrigt kan jag meddela att det var 10 minusgrader här igår och i förrgår vilket resulterat i max 17 plusgrader i mitt dåligt isolerade hus. Har eldat o eldat men inte fasen blir d ngn värme i köket iaf :(
Men idag var det iaf bara 6 minusgrader och då hade jag iaf 18,8 grader inne :D

Jag har många funderingar över mkt olika saker i livet nu, men nu värker ryggen så jag antar att dem får vänta då jag nog har överstigit mina 15 minuter vid datorn nu.
Kram på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar