2009-12-14

Ridskolan

Idag var det sista gången på ridskolan för detta året. Casandra blev riktigt glad när hon fick reda på att hon skulle få rida på Jane idag, en av favorithästarna! Jane var den första hästen på Vissmålen som Cassie red på och därav blev hon en favorit, plus att hon ser ut som en riktig cowboyhäst som Casandra säger med en nöjd min :)
Dock var inte Jane riktigt på humör när hon skulle sadlas idag, tom ridläraren tyckte det va bättre att hon satte på tränset då Jane envist försökte bita mig när jag sadlade henne. Så lite nojig va man när man gick upp på läktaren sedan och lämnade Cassie själv med hästen....hönsmamma tyckte dem andra mammorna haha men jag lyckades hålla mig på läktaren heeeela ridlektionen även denna gång så jag är nöjd :)
Här kommer en liten videosnutt...


Nu är det dags för Ullared där min favoritbög Mattiaz ska vara med igen :)

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar