2009-12-15

Linda i ett nötskal

Jag måste vara världens mest virrigaste människa....
Hela dagen har jag gått o längtat efter kvällen då jag skulle få avnjuta en skön massage (trodde jag ja ) I god tid fixade jag mat o gjorde mig iordning, och när klockan var sex hade jag lämnat av Casandra hos barnvakten. Skönt med gott om tid på sig i detta snöoväder och med glashala gator.
Väl framme 18,35 ( se jag kan faktiskt komma i tid med ;) ) stod det en annan trevlig tjej och väntade på att få komma in. Vi samtalade en h
el del och pratade även om vilken massör jag skulle ha o vem hon skulle ha. Tjejen pratade om ngn kvinna som har masserat HV71 några säsonger som hon skulle till, och jag kände mig lättad att Jakob inte hade dubbelbokat....
När Jakob äntligen öppnar dörren så ler han lite förvånat och säger; - Men Linda, du ska ju inte vara här förens imorn! SUCK!!! Vi dubbelkollade smsen och visst hade han rätt där stod onsdag!
Detta är alltså jag i ett nötskal, när jag äntligen behagar att komma i tid till ngt, så är det FEL DAG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar