2009-12-21

Vilken dag

Jahaja då var denna dagen snart slut, såååå skönt!
Bilen spelade mig ett spratt på morgonen som resulterade i att Linda fick traska ca 500 meter i pyjamas och gympadojer i -21 grader, fyyyyy vad kallt det va. Slängde på mig lite kläder och gick till företaget här bredvid där en ung snäll Kille gärna hjälpte mig att bogsera hem bilen, så tacksamt när människor gärna hjälper till trots att man inte ens känner varandra. Iallafall så fick jag ordning på bilen till slut och fick gjort dem ärenden jag skulle göra idag. Så nu återstår all packning av det som ska med till halmstad, blir en del ;)

Tittade på Anna Ankas jul igår och idag, en speciell dam kan man säga, håller helt med henne på vissa saker medans andra är helt fel jag menar varå att det inte finns några snygga brunetter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar