2009-12-12

Lördag igen

Jaha då var det lördag igen...inte klokt vad veckorna går snabbt. Just nu känns det lite ensamt här antagligen pga att jag har varit i Halmstad så många helger det senaste. Finns det ngt bättre än att komma hem till mamma och pappa? Där i hemmets vrå känner man sig alltid uppskattad och älskad, ingen tvekan om det :)

Denna veckan har väl varit både upp o ner...min rygg har blivit riktigt kass, kunde inte resa mig upp från soffan på en kvart häromdagen, bara låste sig helt o gjorde sjukt ont :(
MEN som tur är har jag en underbar vän som heter Jakob och är utbildad massör :) så på tisdag får jag en liten tidig julklapp av denna underbara kille som ska försöka "laga" min rygg! Det är världens bästa Jakob det!
Någon har gjort mig glad denna vecka medans någon annan gjort mig besviken genom att visa sig vara ngn jag absolut inte trodde :( trist när man upptäcker att även den "duktigaste" resonerar helt åt helvete m vissa saker...

Fick ett mail från en tjej i veckan med som handlat ett armband, skrev att hon var supernöjd och definitivt kommer handla fler ggr, det gjorde mig varm om hjärtat! Gud vad glad jag blev :)

Nehe mina vänner nu värker ryggen igen så antar att det är ett tecken på att jag får avsluta här...Kram och sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar