2010-09-12

Mysväder

Idag regnar det och himlen är grå, ett riktigt mysväder då man bara vill ligga i sängen/soffan o glo på film med någon man tycker om. Ligga och kramas och pussas lite. Skönt med mysväder ;)

Har haft en toppenhelg, hade planerat en lugn helg utan utgång men så kom finaste Toni till Halmstad och lurade ut mig haha. Jag var inte så svårövertalad ;) Förfest på östra i en stuga och sedan in till B&B för biljard, tequila och groggar! Ja det var en rolig kväll men fy vad dåligt jag mådde igår! Kom hem vid halv fem på morgonen så va film som gällde för mig på dagen igår.

Framåt kvällen åkte jag och Cassie till New york pizzeria och åt gott, sen ner till östra för lite mys och kortspel innan vi åkte hem. Kollade sen på en ytterligare film "The last song" hette den, en lite blödig drama som passade mig perfekt. Tårarana bara sprutade men så är ju jag också otroligt blödig och lipar även till lejonkungen ;)

Blev lite chattande innan jag till slut släckte lampan vid tre, med ett fånigt leende på läpparna <3

Puss på er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar