2010-09-27

Underbaraste helgen

Hade en underbar helg här hemma med Cassie och besök från annan ort!
I fredags somnade vi i soffan innan klockan 22 haha men vi var helt slut, blev lite idoltittande innan vi somande.
I lördags laddades det lite för hockeykväll, jag trodde stenhårt på HV71 som är mina favoriter medans <3 håller på Luleå :( Matchen började kanonbra då HV ledde med 2-0 efter första perioden, ni kan gissa hur kaxig jag var då ;) Men sen gick det åt helvete.....matchen sllutade 3-2 till LULEÅ :'( Jaja darling var ju glad iaf ;)

Satt uppe o prata till ca 1.30 sen var d dags för kudden.
Igår blev det en sväng till Gislaved/Anderstorp över dagen. Tog en kaffe hos Mirka och sen hem igen.

På vägen hem började Cassie få magknip o må illa, senare på kvällen var det min tur. Plus lite yrsel på det, så vi fick stanna hemma och kurera oss idag.Ikväll kommer mamma och pappa hem från Tyskland igen, dem har varit iväg på en liten weekend, hoppas dem haft det lika mysigt som vi :)

Bilen tänkte jag försöka lämna in på verkstad denna veckan med så den är fit for fight för helgen då det bär av till Gislaved igen.

Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar