2010-09-29

Judgment day

Japp imorn e dagen, dagen då jag får ett ja eller ett nej. Är sjukt nervös.....men men skulle det bli ett nej så är d la bara att gå vidare. Jag har hittat den speciella personen i mitt liv, har underbara vänner och en fantastisk dotter. Jag klarar mig! Men ett ja hade ju varit trevligt.....jaja ingen idé att spekulera, imorn vet jag!

Idag har varit en tuff dag...Cassie var hos läkaren ang hennes laktosintolens som det visade sig att hon förmodligen inte har.....Jag skulle kunna strypa vissa läkare asså...
Nu har hon iaf en läkare som tar hennes besvär på allvar och gör en grundlig utredning. MEN när hon skulle ta blodprov gick det rent åt helvete!!! Hon är grymt spruträdd! Till slut fick hon emblaplåster och skulle komma tillbaka om en timme...sagt och gjort....fortf totalt misslyckande då hon skrek, grät och sparkades!! Så imorn har vi tid på barnmottagningen ist för ett nytt försök, hoppas verkligen på tredje gången gillt!

Ligger just nu och småtittar på Kungar av Tylösand...inte för att det är bra men det är ju Halmstad så man får ju offra sig ;)

Imorn är det torsdag vilket innebär bara en endaste natt kvar innan jag får träffa min älskling igen <3

Ajm in lööööööv <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar