2010-09-20

Uppdatering

Jaha vad har hänt senaste veckan då...hmm en hel del faktiskt!

Först var jag i Stockholm onsdag till torsdag förra veckan på utbildning inom MTG. Jag fasade för alla rollspel jag hört att man måste göra men shit det gick ju som en dans! Jag fick mycket beröm och kände mig grymt självsäker så det var riktigt nice. Bodde på ett sjukt fint hotell på fina Östermalm där jag trivdes som fisken i vattnet och mina kollegor runt om i Sverige var skittrevliga!

I fredags bar det av till Gislaved över helgen, hade en riktigt rolig fredag där jag lärde känna många nya och roliga människor. Fick också höra massa positiva saker som gjorde mig riktigt glad :)

Lördagen blev väl lite mindre lyckad pga vissa omständigheter men överlag så var det en rolig helg, fredagen vägde upp det negativa.

Bilen gick dock åter sönder på vägen upp till Gislaved, så idag ska finaste Jimmy kika på den och se om han kan fixa den åt mig :)

Nu e d lunch, kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar