2010-09-21

I'm so happy i'm so glad lalalala

Ja herrejävlar vad glad jag är om jag nu ska ta till svordomar! Min kära kollega sa idag;

-Nej Linda nu får du ta och berätta vad som hänt. Du har gått och visslat, sjungit och nynnat nu i en vecka och det bara strålar om dig. Berätta!

Och ja jag är så jäkla glad, jag sjunger visslar, nynnar och dansar! Hoppar, skrattar och känner mig sjukt lycklig!
Det går bra nu, som det sjungs i en låt! Om en månad flyttar jag till en grymt fin lägenhet, jag har beställt en soffa som jag avgudar. Jag har träffat massa nya vänner både inom jobbet och privat som ger mig en enorm energi! Jag har gått vidare i mitt liv och lämnat allt negativt bakom mig och ångrar det inte en sekund. Jag har fokuserat endast på det positiva och tagit beslut som gjort mitt liv så mycket enklare.
Volbeat konserten närmar sig med, bara 3 veckor kvar! Jag får se min underbara Anders Bagge i tvrutan igen och ja det kanske finns ngn ytterligare person som gör mig sjukt glad ;)

Just nu har senaste 1,5 veckan varit den bästa på länge och jag kommer att fortsätta rida på denna vågen så länge jag bara kan :)

Löööv u all my friends :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar