2010-10-03

Kärlek

Har haft ännu en underbar helg i Gislaved. Kom till älsklingen vid sjutiden i fredags och  säger bara en sak, känslan när man ser sin kille efter inte träffats på en vecka är total lycka! Hans leende,ögon, ansikte ja hela han e så fin o jag bara smälter! Vid niotiden stack iaf jag, Toni o Mirka bort till Fredrik på fest, riktigt kul var det. Va även ute en sväng på Higgins innan vi följde Mirka till bussen och sen åkte hem o bastade :)

Lördagen satt vi vid varsinn dator och följde hockeyn via aftonbladet, var varsinn dator eftersom vi inte håller på samma lag och därav 2 olika matcher att följa som spelades samtidigt.
Efter hockeyn var det dags att göra sig iordning för fest och utgång, lördagen blev otroligt lyckad måste jag säga för jag hade verkligen skitkul och slutet på kvällen blev extra mysig <3

Nu ligger jag här i sängen i Halmstad och saknar min bejbi nåt otroligt mkt....och eftersom jag ska på konsert i GBG o se Volbeat i helgen så kommer det dröja 2 veckor innan jag får pussa på min älskling igen :(
Men men jag tror att det är nyttigt att sakna varandra och inte träffas varje dag  för då uppskattar man tiden man har tillsammans så mkt mer!

Ja mina vänner, jag har träffat världens finaste kille som jag kan vara mig själv med fullt ut och jag är otroligt lycklig! Jag har tidigare trott att jag varit kär men först nu kan jag säga att jag är kär på riktigt! Såhär har jag aldrig känt tidigare <3

1 kommentar:

  1. Hopppas du har kul ikväll på Volbeat! Jag är så glad för din skull vännen:) Du har ju träffat en kille som är hur bra som helst och det bästa av allt är att JAG får se lite mer av dig:)

    SvaraRadera