2010-11-07

Dissad

Då var man tillbaka i Halmstad igen och ytterligare en vecka är slut! Idag tog jag med mig Felix hem från Gislaved, jamades en hel del i början men sen somnade han. Hämtade Cassie som har varit hos sin pappa under höstlovet och trodde att jag skulle få kela massa här hemma, men nej här blev man med en gång dissad för Felix haha.

Helgen i Gislaved blev som vanligt mysig, dock var väl inte utgången den bästa. Hade rätt kul tills det var dags för hemgång. Var lite mindre kul där ett tag men ordnade ju upp sig till slut.
Som vanligt var det sjukt jobbigt att åka från Toni idag, hatar verkligen Söndagar men men....

Ångrar ibland att jag flyttade tillbaka till Halmstad men det gick ju inte att bo kvar i huset och hade väl inte så mkt val. Även om jag har vänner och familj här så känner jag mig inte 100 hemma...men det kanske ändrar sig, eller så flyttar vi igen vem vet vad framtiden har för spännande händelser att bjuda på.

Time for bed!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar