2010-11-26

Sorry but...

Jag vet att du läser detta, o jag vet att det kanske gör ont....men tanken på dig gör mig så sjukt arg. Bästa vän....vet du vad det är...nej du vet nog inte det för då hade du inte bytt bästa vänner som underkläder. Jag vet att du läser min blogg regelbundet, kul att du är så nyfiken men mitt liv vet du inget om och jag är så jävla arg på dig!!! Det stör mig att jag ens bryr mig, men eftersom du tydligen är så nyfiken på mitt liv ska jag berätta att jag är jävligt lycklig, jag har en underbar pojkvän som älskar mig för den jag är, har en ny lght som visserligen inte verkar älska mig eftersom alla jävla fel som dyker upp haha men d gör inget. Planerar inte att bo kvar här så länge till. Jag hoppas att du mår bra och jag hoppas att du är ärlig mot dig själv och din familj. Men bara så du vet, så kommer jag nog tyvärr aldrig att förlåta dig och hur jobbigt det än känns att säga så tror jag aldrig att jag kommer kunna se dig som en vän igen....här skickar jag nu tillbaka din låt och säger goodbye and hope you have a nice life!

http://www.youtube.com/watch?v=TSmVG5IyPes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar