2010-11-14

Söndag, hockey, saknad och kärlek!

Söndag idag och det har firats fars dag med god mat, mamma och pappa var med över en sväng i lägenheten med och fixade upp min lampa i vardagsrummet och satte Cassies dator på plats. 

Kollade även hockeyn, Finland-Sverige där Finland krossade svenskarna totalt i sista perioden. Men var det ngn som hade väntat sig annat ;)

Nu är det dags för sängen här eftersom det är jobb som gäller imorn, lunginflammationen är mkt bättre och jag hostar knappt någonting längre. Tänk om man hade gått till läkaren tidigare och sluppit hosta sig igenom dessa sista månaderna.

Längtar till fredag med så jag får krama och gosa med älsklingen, saknar honom som f-n men men vem har sagt att distansförhållanden är enkla. Hmm jo jag har visst sagt det tidigare haha men jag har ju också sagt att jag aldrig skulle bli kär på riktigt elr ha ett förhållande igen men 4 år senare är jag kärare än jag någonsin varit och tillsammans med en underbar kille <3

Sweet dreams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar