2010-11-08

Lunginflammation

Jaha det var alltså inte rökhosta, vilken tur att jag inte hann sluta röka helt ;) ne skämt å sido här har jag gått i två månader med en pågående lunginflammation enligt läkaren. Fick lite skäll över att jag inte kommit o kollat hostan tidigare, har ju trots allt frikort. Jaja nu gick jag ju och har fått både antibiotika och hostmedicin så nu ska d la bli bättre. Känner dock att jag har fan inte tid att ligga och vila, vill att allt ska vara klart här hemma NU! Så fick ytterligare lite skäll ikväll av Mirka när hon ringde och hörde hur andfådd och hostig jag var efter att ha sprungit bort med alla kartonger till förrådet. -Nu sätter du dig ner och slutar hålla på, spelar väl ingen roll om det är fint hemma om du dör! sa hon med arg röst. Gulliga Mirka tack för att du är så omtänksam, Love you <3 Även fast jag inte lyssnade på dig och gick vidare med att hänga upp köksgardiner ;)

Ser rätt hyffsat ut på altanen med nu när jag fick väck alla kartonger och lyfte soffa och fåtölj på plats där ute, myspys! Imorn blir det väl att fortsätta tvätta och kanske köra til tippen med allt skräp om inte snöovädret drar in under natten. Men det är ju inte lika ansträngande som kartongerna o soffan så blir ju i princip vilodag imorn då ju ;)

Ska bort till mina föräldrar en sväng på kvällen med för att fira lillebrors födelsedag. Annars händer det väl inte så mycket i veckan tror jag, få se om jag svänger inom HFAB med och väljer ut tapeter.

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar