2010-11-04

Flytt

Vad skumt det har känts att inte ha bloggat på några dagar....nu när jag varit så duktig med det!
Men nu är jag back in buisness igen :) Flytten gick bra trots alla omständigheter! Var i Halmstad strax innan nio och hämtade upp Glenda och Juan. Mamma fick vara chaufför för släpet och det gick riktigt bra!
Första lasset var inpackat vid 11 så vi åkte bort till fyllinge för att fjäska till mig nycklarna 1 timme tidigare...MEN det visade sig att kaninmannen med familj inte hade städat och dessutom inte lämnat in alla nycklar eller tömt förrådet!!!! Så det blev till att byta lås och skicka dit en städfirma.......därav blev ju allting försenat men men. Nu är grejerna i lägenheten och nästan alla kartonger uppackade. Jenny, Fidde och Elli kom och hjälpte till en stund på eftermiddagen också :)
Min nya fina soffa kom igår och jag är sjukt kär i den, den e såååå fin <3

Funderar på att gadda mig idag om Sanna har tid, får se senare!

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar