2010-11-12

Fredag

Då var det fredag igen och för en gång skull är jag faktiskt kvar i Halmstad denna helgen. Känner att jag måste bli helt frisk från den jäkla lunginflammationen så jag kan jobba på måndag. Plus att det är liiiite tajt m pengar nu efter flytten. Men nästa helg blir det upp till älsklingen igen och min underbara svärmor :) och min underbara Mirka med såklart :) Saknar dessa 3 människor ngt otroligt faktiskt. Men samtidigt är det skönt med en lugn helg. Har ju fått en del klagomål av vännerna här hemma med att vi träffas för lite och att jag alltid är i Gislaved så ikväll var jag över hos min bror som hade lite födelsedagsfest. Alkoholfritt för mig dock ;) Va mysigt och hade riktigt kul faktiskt. Fick en bäddmadrass med av Mange så skönt att man slipper den kostnaden. Så nu är Cassies rum i princip klart, bara datorn som fattas men måste ändå köpa en router (stavas d så?) först så hon kan komma ut på nätet med.

Nehe nu ska jag mysa ner mig här i soffan <3 och bara slappa lite :)

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar