2010-11-09

Efterklok

Sitter i min underbara soffa med datorn i knät och njuter av tystnaden! Kan inte beskriva med ord hur det känns att ha ett eget place igen....underbara tystnad och min underbara ensamma egna tid. Jag kan göra precis vad jag vill vart jag vill!

Var över o käkade innan hos mina föräldrar med Cassie och min bror som fyllde år idag, mådde lite bättre när jag fått mat i magen. Mange följde med en sväng hit sen o kollade in lyan, den var helt klart godkänd :)
Nu är det bara min far som inte sett den i familjen o får väl se när det blir, verkar ju inte som det är inom en snar framtid dock.

Kollade lite på bostäder på annan ort innan, ja jag vet att jag nyss flyttat och lägenheten e skitfin MEN som sagt så känner jag mig inte hemma i Halmstad...för mycket kyla här tyvärr. Var nog ett misstag att flytta tillbaka men är ju alltid lätt att vara efterklok. Jobben här är ju verkligen inget att hurra för heller men jag får väl se vart framtiden bär av.

Natti natti

1 kommentar:

  1. Hejhej underbara vän:) Jag vet att du tycker att det är hetare i mina hemtrakter. Jag skulle gärna ha dig här på heltid:)

    Jag är himla stolter över dig nu när du grejat allt med flytten, hade jag inte varit på jobb så vet du att jag hade varit hos dig. Hoppas spisen funkar snart så det inte bli donken hela veckan lång:)

    SvaraRadera