2009-07-12

Jag är så tacksam över att JAG fick världens bästa föräldrar!!

Då har man blivit ett år äldre nu då :)
Jag har iaf haft en underbar helg och har njutit till max av att ha mina föräldrar här. Känns dock väldigt tomt och trist nu när dem har åkt hem så det är tur jag har Cassie att gosa med :)

Igår på min födelsedag blev jag väckt av mamma, pappa och Cassie som kom sjungandes med frukost på sängen och presenter. Av Casandra fick jag 2 superfina halsband som jag önskat mig, av mamma o pappa fick jag MASSOR! Först ett par gåstavar, en stegräknare och en kanonfin dikt som mamma och pappa hjälpts åt att skriva. Fick kämpa för att lyckas hålla tillbaka tårarna när jag läste den! Sedan fick jag en ny grill vilket absolut var välbehövt :) och sen fick jag presentkort på en tatuering :D jaaaaaaa äntligen, och tiden var redan bokad, den 23 oktober blir dagen D wiiiee! Efter frukost åkte vi iväg till loppisen där mina underbara föräldrar köpte både soffgrupp och vitrinskåp till mig :D jag har verkligen världens bästa föräldrar!!!! När vi kom hem ställde vi iordning allt och det blev superfint! Kvällen spenderades med god grillad mat och givetvis tårta! Tittade på gamla vhs filmer med från när jag åkte konståkning från att jag var typ 8 år, det var riktigt kul att se haha.

Idag åkte dem iaf hem efter att ha hjälpt mig städa ur min lilla stuga från spindlar och spindelnät, så nu är det riktigt mysigt där!

Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar