2009-07-01

Kämpar och mår riktigt bra!

Oj nu har det gått några dagar här sedan jag uppdaterade bloggen men här har åskat en hel del så har haft datorn rätt mycket avstängd.

Min träning och diet går rätt bra tycker jag, visst blir man sugen på massa god mat osv när jag ser Cassie med en köttbit på gaffeln men jag överlever är ju rätt gott med sallad också :)

Jag har gått ca 5 km varje dag, fast idag blev det tom 6,5 km haha gör 50 st situps minst en gång om dagen. Och det ger absolut resultat, har redan gått ner 2 kg och 4 cm runt magen :D

Jag har fortfarande inte rört en cigg men visst håller jag på o bli galen då o då....säger bara en sak hade jag inte haft det "svarta guldet" som Jacob kallar det (snuset) haha så hade det nog varit kört! Jag och Cassie har nyligen kommit hem efter att ha varit på bio och sett Ice age 3 den var mycket bra och vi skrattade nästan hela filmen. Absolut ett måste :)


Ha en bra kväll mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar