2009-07-23

Jahapp

Ja kära läsare nu var det längesen jag skrev här igen...denna gång får jag väl skylla på att jag haft en del att göra...jag vet det är en dålig ursäkt men mitt humör har pendlat en hel del denna veckan från att vara superglad och lycklig till att känna mig osäker och lite nere...

I lördags blev det fest hos mig ute på landet...började med att min bff dök upp sen min bror o några kompisar till honom som jag för övrigt tyckte väldigt mycket om :) nåntimme senare dök även Mirka upp och sedan Tommy och Malin! Var en supertrevlig kväll och jag kände mig precis som det stod på mitt halsband; älskad och lycklig! Fick Guitar hero och förvaring till mina pärlor av min kära bror, en jättefin statyett av Tommy, ett kakfat jag har önskat mig av Mirka, lotion o duschgel av Malin, en jättefin blomma av Carro, Karro & Björn och sedan ett par superfina örhängen av min bff som jag inte tagit av mig sedan dess!
Kvällen var kanon och jag fick även höra en del som var otroligt mkt värt och som gjorde kvällen o natten till en av de bästa i mitt liv!

I måndags var jag o Carin ute på krogen, va mysigt o trevligt. Råkade visst skicka iväg nåt sms el två som kanske va lite onödigt men men just då tyckte jag att det var en toppenidé!

Nu sitter jag i halmstad och har precis packat för tysklandsresan som bär iväg om några få timmar, ska till en stor nöjespark och blir nog att vi stannar i tyskland i 2 nätter. Kan säga att detta är absolut välbehövt!! Ska bli skönt att komma från Sverige några dar och få rensa hjärnan och tänka över en del saker och ting...

Nej nu e jag ledsen men det får bli allt för idag, ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar