2009-07-08

Sorg och frestelser

Ja nu gick det några dagar igen utan uppdateringar, men helt ärligt så har jag inte haft nån riktig ork eller lust. Jag har inte gjort så mkt dessa dagar heller....städat lite och längtat efter att mina föräldrar snart ska komma på besök.
Igår var en jobbig kväll, tittade på MJ:s minnesstund som gjorde mig mycket mer ledsen än vad jag hade förväntat mig. Kan tyckas löjligt av många då jag inte kände honom men jag kan säga att tårarna rann för fullt här igår.

Jag föll för frestelsen i söndags och rökte när jag var hos Mirka, detta upprörde en person väldigt mycket som ansåg att jag då hade misslyckats och nu får börja om från början. Men som mamma och även andra tyckte så är även jag inte mer än bara människa och har man rökt i mer än hälften av sitt liv så är det tufft men jag har styrkan och viljan. Jag känner att sålänge jag inte åker och köper ett paket cigg så har jag kommit långt. Jag vet att jag kommer att klara detta dock tror jag säkert att jag kommer falla för frestelsen fler ggr, spec om man festar! Men självklart så ska jag göra så gott jag kan och det är också allt jag kan göra!

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar