2011-01-27

Drömjobbet kanske!!

Idag va första dagen på nya jobbet...va lite nervös imorse, e jag nästan alltid när man ska träffa massa nytt folk man inte känner. La mig redan vid halv tolv igår, ja det är tidigt för mig som vänt på dygnet o inte brukar släcka lampan innan halv fyra på natten vanligtvis. Men inte fan hjälpte det att lägga sig tidigt fast jag var trött, kunde absolut inte somna o när jag väl lyckats vaknade jag av massa mardrömmar! Dessutom var jag genomförkyld och hade feber när morgonen kom så var verkligen inte pigg eller utvilad. Men tiden gick fort ändå på jobbet och det blev många skratt med så härliga arbetskamrater, o vet ni vad....jag tog inte en enda cigg under arbetstid, va lixom inte ens röksugen haha då trivs man ;)

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar