2011-01-20

Newsflash

Hmm vart ska jag börja....har massa nytt att uppdatera egentligen!

Kan börja med att säga att jag nu varit singel en vecka ;) japp tog slut förra torsdagen! Kändes inte alls jobbigt varken torsdag eller fredag men natten mellan fred-lörd började jag tveka på om det var rätt beslut....Men nu så här efter några dagar så vet och känner jag att det var helt rätt :) Toni är en jättego kille men det funkade helt enkelt inte, vi var alldeles för olika och jag var mig inte riktigt lik i förhållandet. Han kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta och jag hoppas verkligen att vi kan vara vänner.
Tuffast med att avsluta det var nog egentligen att jag kom så nära hans mamma och lillebror så dem kändes som min egen familj och nu kommer man inte träffas så lika ofta. När jag i lördags träffade Sari och sa hejdå började vi båda gråta och hon sa att hon kommer att sakna mig och hoppas att jag flyttar dit ändå, då grät jag som fan i bilen sen.....Men det känns okej nu eftersom jag vet att jag har kvar kontakten med både Jesse och Sari!

Igår fick jag nytt jobb med wiiiieeee e så jäkla glad! Har velat ha det här jobbet sen oktober och nu äntligen!!! Slipper jobba med sälj och har en bra lön, kan inte bli bättre :D Så på måndag ska jag säga upp mig!

Så till den jobbiga nyheten.....min lilla kisse e sjuk! Felix verkar har fått vingelsjukan vilken det inte finns ngt botemedel mot och i de flesta fall slutar det med dödsfall! Känns sjukt tungt, har ju bara haft honom sen november så han e ju inte gammal :( Men hoppas på ett mirakel och att han överlever, håll tummarna alla e ni snälla!

Snart kommer Glenda och hälsar på här och ikväll ska Emelie bjuda på mat, härliga torsdag! Och vet ni vad....det är fantastiskt väder här idag lalalalala hihi!

Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar