2011-01-30

Sjuk!

Sorry att jag inte uppdaterat på några dagar men ligger sjuk här :( feber, förkyld o ont i hela kroppen. Började i torsdags och blev ännu värre i fredags...men jag har varit duktig och jobbat ändå trots feber! Har käkat massa alvedon för att ta mig igenom dagarna! Men jag trivs på jobbet och har skitroliga arbetskamrater så det gör allt mycket lättare.

Hade lovat Cassie att vi skulle på bio denna helgen eftersom vi hade biobiljetter liggandes men när jag vaknade igår så kände jag mig sjukare än någonsin. Men när hon blinkade lite sött o såg lite besviken ut när jag sa att jag inte orkade så bestämde jag mig för att göra ett försök iaf. Så där satt vi i biosalongen och kollade på Narnia i 3D när jag somnade!!!! Det jag såg av filmen va jättebra och den var grymt spännande men jag orkade bara inte....vaknade i slutet av filmen av att Cassie sa ganska högt; -Mamma, sover du!!?? Haha folk vände sig om och jag bara nej nej jag bara blinkade haha. Tur man hade d där 3D glasögonen på sig haha.

Väl hemma igår blev det soffläge hela kvällen, pratade i telefon med, Mirka, Mange, Karro och kära svärmor! Ja hon är visserligen inte min svärmor längre men känns ändå som en i min familj :)

Cassie är över och leker hos en kompis och ja jag ska väl bara ligga och hoppas att jag blir friskare till imorgon så man känner sig lite piggare på jobbet! För första gången på väldigt väldigt länge tycker jag inte söndagar är jobbigt längre och längtar faktiskt till jobbet  imorn :)

P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar