2011-01-26

Onsdag

Idag har jag suttit i tele mesta av dan, försökte lösa diverse problem och gick väl rätt hyffsat! Stod dock i telefonkö till posten i över en halvtimme fyfan va tråkigt.
Hämtade Cassie på fritids och sen åkte vi till HFAB och valde tapeter, Cassie fick välja själv till sitt rum så blev såklart rosa med hjärten och en jättefin bård! Till vardags rummet tog jag en mönstrad fondtapet sjuuukt snygg och vitt på resten av väggarna. Blir nog bra, e la lika bra och ha det snyggt under tiden vi bor här även om det blir flytt!

Imorgon börjar jag mitt nya jobb på Hafa så nu har vi käkat och sen blir det tidigt i säng om jag ska orka gå upp haha. Pratade med underbara Sari med innan idag, är så glad över att vi håller kontakten och att hon hör av sig så ofta!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar