2011-01-04

En bra dag!

Idag har jag haft riktigt roligt, har varit i ishallen och åkt skridskor med Johan. Så jäkla kul va det, han har inte trott på mig att jag kan åka så han blev riktigt impad när han såg hur fel han haft hehe. Kom som vanligt fram några småtjejer och bad mig lära dem åka som jag, så söta va dem så självklart lärde jag dem några konståkningsmoves ;) Tänkte jag skulle starta en konståkningsklubb när jag flyttat hit, svärmor tror absolut att det skulle bli poppis :)

Imorse var jag och Jesse på klädstället som hade sin stora reastart idag, hittade ett långt linne/klänning som jag hade spanat in tidigare och en tröja med döskalle. Jesse hittade en skitfin luvtröja och en tshirt.

Annars känner att jag saknar min lillfis väldigt mycket nu :) ska bli mysigt och komma hem på söndag och kramas massa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar